THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Tuesday, March 3, 2009

ChEese cAke!!!!!!!!!!!!!

-Huhu..for these weeks yg jap mendung jap panas nih..tetiba perut aku jatuh cinta lak ngan.. cheese cake!! Rasa cam sedap btul benda warna kuning tuh..padahal aku nih bukannye peminat kek or whatever yg sekutu ngannya..Haha...selera sudah tukar larh..aiyyoo…

-dalam minggu yg jap panas jap sejuk nih jugak la kepala mula rasa biol je..dahi yg clean n clear cam lantai licin kat pejabat daerah nih pun da tetiba..tadaa..tercongok pimple kat situ…satu je..tu pown da cukup buat aku nye kapla ada berat juga…adeyai….

-Result SPM?? 12 Mac nih?? Adehh…gigil usus ak jap….khamis next week la plak..OK ke KO..mudah-mudahan ok ar..aamiinn…

-aku nih mmg muka wanted tak bleh bwk moto ngn keta ke apa..pegi test ada je sangkut.. 5 Mac nih kene gi ulangan moto..sangkut kat jln raya hr tuh...harap kali nih lulus ngan jayanya…hohoho….

-Next point? Haha…xde point dah..aku nak pen-off da pown…k, chioW~

Me in a small room, in a small house, in a small town…just a dot in the world’s map…hate it? Nahh…I felt great!!

[momo-knockthedoor]

1 comment: