THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Monday, February 23, 2009

lelaki macam...

haha...manusia nih banyak jenis.genetik berbagai la katakan..aku pown kekadang da naik meluat nak peratikan spesies yang satu nih. sepanjang ak hidup ada gak skit kelompok-kelompok kecil manusia nama lelaki yg buat aku nak ketawa sampai pecah buah pinggang...

Case 1
-a guy knl ngn sorang awek nih kat myspace.guy nih mintak nombor fon..(padahal bru berbalas hi je)..awek nih kasi la dgn alasan lelaki nih nk jadik kawan die..(da myspace tuh mmg tempat buat kwn baru..ye tak?)then guy nih msg la awek nih...dengan rileknye awek tuh bls la msg tuh..ntah samade guy nih nak jadik gentleman-wannabe or what..msg die punyela skema nak mati...tulis penuh sepenuh penuhnya..ckup buat awek tuh paham dahla..then ngan tak knlkan diri bagai...terus nak mintak gmbr mms dr pompuan nih..siap tanya single lagi ke blom..kononnye buat2 soalan gurau la...cehh..awek nih mls nak layan.nampak mcm desperate sgt nk bergilfren..die trus bajet pmpuan nih majuk ngan die..konon pujuk la..ayat cam lebeh kurg..
"saya betul-betul nak mengenali awak dengan lebih dekat lagi..bagi la saya peluang.."
adeyai...nak termuntah awek nih..manusia zaman sultan mansur shah ke nih? ke geng mad jais sesat dimensi? lagi malas la awek nih nk layan...
berhari-hari camtuh..naik pening awek tuh...last-last ppuan tu kata
"ok2..pe2 je la..kita kwn je la cam biasa"
guy tuh trus xcited nak mati. then diorg msg gak sket.still sket2 guy tuh sentuh stuff pasal relationship...ada ke cmtuh...merimaskan btol.kalo btul la die nak ppuan tuh jadik gf die...cool la sket..bkenlan dulu...ni trus tanya single blom la...suka nak 'mengenali lebih dekat' la..gi mampus la attitude yg macam tuh...adeh..sedeyh btul ak ngankes nih...

premis 1 : guy nih skema
premis 2 : merimaskan
kesimpulan : A GUY WHO DESPERATE GLE NAK GILFREN..NGAN PERANGAI CAMNIH..SORI LA..FOR SURE TAK DAPAT MEMANA GIRL..


Case 2
-sorang mamat nih bru dapat contact balik sorang gurl nih..dulu kecik skul rendah dlu diorang nih pen pals..mamat nih kol gurl nih.diorang sembang la..sama gak mmat nih mintak gmbr gurl nih (mms)..sbb diorang da lama knl dulu..gurl nih kasi je la..mamat nih hensem bleh tahan..ayat msg pown cool je.tapi tak gtau nama btul..dia cakap kat gurl nih panggil je die r**..bleh la plak..gurl nih tak kisah la..malam tu msg lagi.trus mamat nih tanya gurl nih single ke tak..trus tetibe mintak couple..gurl nih ckp..
"bru knl sehari sy mana knl awk g.."
mamat tu reply
"ala perasaan tu bleh dipupuk"
hahaha...lawak nak mati yg nih..dipupuk kejadah apanye..knl pown tak..mls nak layan gurl nih trus ckp ngan thn glknye..
"ok..awk bleh declare sy nih gf awk..but we start mcm friend"
lepas tuh mmat tu reply
"ok"
bodoh dan sengal kmbingnya lps tuh..mamat tuh tak msg da gurl tuh...bkn gurl tuh gf die ke?
haha...da desperate sangat nak bergilfren gak yg nih...sampai gurl yg bru kenal sehari pown nak dibuatnya gf...bila die xmsg da gurl tuh nmpk sgt die just cari pmpuan ntuk dibuat gf...pale hotak die bleh dipupuk...murah btul cinta mamat tuh...wtf!

Premis 1 : Cinta tak bleh dipupuk lorh kalo takat knl 2,3 hari..love at first sight tuh ak tak tau plak..msg mana de sight2 nih..
Premis 2 : Mamat nih gelojoh btul
Kesimpulan : A GUY WHO DESPERATE GAK NAK ADA AWEK TAPI TAKTAU PE MAKNANYA CINTA TU SEBENARNYA...PAKSA PPUAN NTUK TERIMA DIA CAMTUH...GILA BTUL...AYAT PALING SIMPLE = BUTA HATI DAN JIWA!

renung-renungkan la..kalo btul ada sesapa tak kira ar ppuan ke laki...cinta bkn bleh nak rush camtuh...knl dulu...kwn..baru tau hati budi...baru bleh nak buat jadik gf ke bf ke..adehai...

dari aku ntuk kamu dan kamu jugak!
-dulu wktu skul menengah dulu aku lmh dan tak ska ngan bab math yg ada premis-premis tuh..pe nama tah...lantak ah..huhu...separuh nazak kawn ak ajar ak bab tuh..

Tuesday, February 10, 2009

kesewelan yg melampau!

hahahaahaa~aku kuar hr nih..lepak gi town ngan dua org kwn aku..sume tinggi-tinggi..aku je yg tak cukup inci...wargh~dari jauh macam graf tgh bjalan...life today quite fun...makan, gelak cam kpala da tak betol...try gi jejak kengkawan aku yg kerja kat some place dalam bandar..tapi agaknya tak masok keje kowt dorang nih..tak jumpa lak...antenna aku pown slow je hr nih...coverage tak cukop nk jejak yg len..slow and steady..i'm livin' my life..for today and tomorrow! out!

p/s: 13 feb nih aku amik lesen moto...doakan aku!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
out..

Friday, February 6, 2009

pheuw~!!!

life ak skang, warghh!!!!!!!!!!!!!
dlm purse pown tnggal 21 rggit je sbb sume duet da abis bli komik dan komik dan komik lagi...
nak buat cmne, nak mintk duet g ngan bpk aku mmg nak kene sekeh.haha~aku xdela rasa nak beli pe sgt, tapi still rasa duet tarak cukup nak hidup...wargh....hukhuk...that's why gonna turus live my life! heheehe (cam nama blog aku jerh!!)
hari2 mendtg nih..rasa cam nak lepak2 kat luar ngan kengkawan..tapi cam taktau nak gi mane lak..adehh...tak phm btol situasi aku skang..ckp pasal situasi, aku ska btol lagu situasi yg bunkface nyanyi tuh! haha..try ar dgr eh! kalo korang tak ska..err...ah lu pike la sendiri...hehehe...da la kot..nak tulis pepanjang pown bukannye korang nak baca sgt pown...camne aku taw?aku taw ler sbb aku pown rasa gak pe yg korang rasa...hahaha~chiow!

lala~

haha..aku xdela pape nak tulis sgt pown hr nih..just today cam best lak kalo nak layan lelagu jepon nih!camne ar..aku ada nak confess sumthin kat bff aku..tapi aku takowt lps tuh die akan pandang slek lak kat aku...hmm....korang rase?

Wednesday, February 4, 2009

so wat?

things mess up!!!! kekadang la dlm idop aku...huhu...b4 nih aku slalu sgt nak fight dgn org len for everything...story..ada some of my fren dah gi oversea blaja...even aku tau diorang gi swasta nye u..jeles lorh...tapi skang da pike bebaik...pe pown yg aku buat or direct cakap, pe pown course yg aku buat, yg penting aku happy ngan life aku, ye ke??hm..

adeyai..

first time..wat blog..separuh mati gak aku try..ni pown sebab kawan aku ar neh..keje2 menaip nih kekadang bukannye kesukaan aku sangat pown..neway..aku tak start nak mencurahkan pape lagi kat blog neh..next time la kot..hehe

-m0m0-
p/s-izhaar,mekaseh eh! haha
There was an error in this gadget